【媒體上的Mo】香港眾志:👀同志有樣睇?

謝謝 香港眾志 Demosistō喺 Hong Kong Pride Parade 香港同志遊行 拍+剪好呢條片,好快手呀!(仲要謝謝咁夠膽搵好少喺幕前出現既我做reaction video)雖然不同既誤解仍然存在,雖然仍然有人好擔心同性戀會無啦啦搞自己,不過睇到呢條片其實幾開心,因為 at least 去到最尾大家都係支持既。 #或者只係怕俾人笑思想落後唔敢講唔支持 #但阿Q話比起20年前已經進步左好多 #公眾教育係慢架喇 #但只要夠長命總會有成果

簡單recap一下以下誤解(有D係片長所限無放到落去既):
1. 女同志一定係短髮?其實外表只係性別表達既一種,同性傾向無必然關係既。即係你著咩衫咩髮型同你鍾意邊個無關。又即係,女同志都可以係長頭髮,異性戀/雙性戀/無性戀都可以係短髮。
2. 中國傳統係一男一女一夫一妻一生一世?其實1971年香港先有一夫一妻制度,你既傳統係1971年?定係香港傳統唔代表中國傳統?(啊~你港獨!)但唐玄宗後宮佳麗都有三千人。
3. 其實男同志唔洗避孕  ,不過就都要帶套,致03:22既女仔:男同志用既安全套同異性戀用既係一樣既  詳情可以問下 關懷愛滋 AIDS Concern
4. 尊重差異唔需要理對方既喜好係先天定後天。
5. 05:00既姐姐知道同志可以領養,好進步,不過其實有無血緣都可以係家人。其實有無同志,都會有等待領養既小朋友,異性戀伴侶領養小朋友,都係無血緣關係既。又有人話同志家庭會帶壞小朋友,令下一代都係同志。well, 我爸爸媽媽係異性戀點解都可以生到個女同志出黎?#可能我爸爸係gay媽媽係les佢地同婚
6. 致片尾既 #唔好搞我男:放心啦,威威應該唔會搞你。 

最後提提大家,呢家係2018年了~ 


如果喜歡我的分享,like和follow我fb and ig吧!
FB: Mo’s 25°C Journey
IG: cammykwok_mo


發表留言